بازاریابی شبکه های اجتماعی

social media marketing

 در دنیای امروز تقریبا غیر ممکن است که شما شخصی را پیدا کنید که در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی موجود فعالیت نداشته باشد. با افزایش گسترش اینترنت و فعالیت پرشور کاربران به دنیای مجازی ، یک بستر بسیار بسیار مناسب برای بازاریابی شبکه های اجتماعی فراهم شده است.

به مرور زمان و افزایش استفاده مخاطبان از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی از حالت محیطی و برخورد رودررو فاصله گرفته است و خود را به شکل جدیدی در فضای اینترنت نشان داده است؛  ونکته جالب اینجاست که حتی بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شوند و مخاطبان آنها را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی در ساتین وب

 احتمالا بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به گوشتان خورده است. امروزه دیجیتال مارکتینگ بحث داغ و جذاب کسب و کارها در فضای اینترنت است و روز به روز در حال گسترش می باشد دیجیتال مارکتینگ زیر شاخه های زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین آنها بازاریابی شبکه های اجتماعی social marketing می باشد.

 شبکه های اجتماعی  بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی محصول یا خدمات شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک می باشد چرا که شما می توانید با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 افزایش مخاطب ، دریافت فوری نظرات انتقادات پیشنهادات و بازخوردهای مشتریان شما، تعامل بیشتر با مخاطبان خود و غیره از جمله مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

 شبکه های اجتماعی مانند فیس‌بوک با حدود دو میلیارد کاربر ، شبکه اجتماعی اینستاگرام با حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال و شبکه‌های اجتماعی پینترست، لینکدین، توییتر و غیره از جمله شبکه های اجتماعی معروف و ایده آل برای کسب و کار ها می باشد تا خود را در آنها معرفی و به افزایش مخاطب و برند کردن کسب و کار کمک کنند.

 پیام رسان های مانند تلگرام که  شبکه اجتماعی محسوب نمی‌شوند و مورد استقبال گسترده در بعضی کشورها مانند ایران عزیزمان قرار گرفته  می‌تواند به عنوان یک بستر برای بازاریابی محلی مورد استفاده قرار گیرد  و می توان استراتژی های شبکه های اجتماعی را برای آن پیاده کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 هدف نهایی در بازاریابی شبکه های اجتماعی جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری و هوادار دائمی است که با استفاده از برنامه ریزی و استراتژی های خاص می توان به این امر دست یافت.

 ساتین وب با داشتن نیروی کاملا متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی به دیگران معرفی کنید و به اهداف خود در بازاریابی شبکه های اجتماعی دست یابید.

 شما می توانید با تماس با تیم دیجیتال مارکتینگ ساتین وب از مشاوران ما بهترین استراتژی را در بازاریابی شبکه های اجتماعی دریافت کنید.

 روال بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در ساتین وب:

  • بررسی موقعیت و جایگاه کسب و کار شما نسبت به رقبا در شبکه های اجتماعی
  • بررسی و شناخت مخاطب هدف ( مخاطب هدف مخاطبانی هستند که می توانند به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل شوند)
  • بررسی جایگاه رقبا در حوزه فعالیت شما و نحوه عملکرد آنها
  • تعیین هدف گذاری مناسب
  • تعیین استراتژی و طرح ریزی و داشتن برنامه منظم
  • تولید محتوا( متن تصویر اینفوگرافیک ویدیو پادکست و غیره) و انتشار آن در شبکه های اجتماعی طبق برنامه ریزی انجام شده
  • تعامل با کاربران بررسی و تحلیل رفتار آنها نسبت به محتوای منتشر شده
  • ارائه گزارش هفتگی و ماهانه از روند کار و پیشرفت آن

 اگر کسب و کار شما در شبکه‌های اجتماعی حضوری کمرنگ دارد و نیاز دارید که مخاطبان زیادی را از شبکه‌های اجتماعی جذب کنید باساتین وب تماس گرفته و از تجربیات متخصصین ما در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمایید

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Close Menu
Exclamation Triangle Check code